יום רביעי, 10 ביוני 2009

ארגון "שמחה מכל הלב" מחפשים מתנדבים לשמח בחתונות!

ארגון "שמחה מכל הלב" מחפשים חברה צעירים דתיים, בנים ובנות לשמח חתן וכלה בכל הארץ.
ישנן חתונות שהחברה מתוגמלים על כך, ומקבלים 100 ש"ח לערב, וישנן חתונות שהחברה מגיעים בהתנדבות. הכל לפי היכולת והאפשרויות של החתן והכלה.
אלה שמעוניינים יפנו אלינו במייל:

25 תגובות:

  1. כל הכבוד על היוזמה. השתתפתי במספר חתונות שלא היו כל כך שמח וזה מאד חבל. אם הייתי יודע שיש כזה ארגון זה היה יכול לחסוך הרבה עוגמת נפש והיה יכול לגרום הרבה אושר ושמחה לחתן ולכלה.

    השבמחק
  2. השתתפתי באחת החתונות. אין מילים לתאר את השמחה שהייתה באותה חתונה. מלבד הורי הכלה אף אחד לא ידע שאנחנו לא חברים משכבר הימים. הכרנו את החתן והכלה רק לפני כשעה.
    לכל מיש שיש מעט חשש בליבו שאולי לא יגיעו מספיק חברה צעירים לשמח אני ממליצה בחום. זה שווה שווה שווה

    השבמחק
  3. הדבר החשוב שזוכרים בחתונה: כמה שמחה היתה החתונה. מה שחשוב היה לי לפגוש חברה מאד איכותיים שמה שחשוב להם זו התרומה לאחרים. חברה ממש אחלה, שמחים, מצחיקים, חכמים ומאד חברותיים.
    ממליץ מאד להצטרף.

    השבמחק
  4. טוב שיש שמתנדבים גם במקומות שמחים. האמת הוא שהרעיון גאוני, מי לא חושש מכך שלא יבואו מספיק מוזמנים ומספיק חברה צעירים שיודעים להשתולל ולעשות שמח. מרגיע להבין שהחשש הוא של הרבה אנשים וגם של אלו שנראה לכולם שיש להם מספיק חברים.
    יישר כח על היוזמה

    השבמחק
  5. חבירה שלי התארסה אתמול. לא האמנתי כשהיא אמרה לי שהיא חוששת שלא יבואו מספיק חברה צעירים לחתונה. כשסיפרתי לה על שמחה מכל הלב, ירדה אבן מליבה. תראו איך ארגון כזה יכול לעשות כזו שמחה בלב. ממש משמח!

    השבמחק
  6. אנחנו זוג צעיר בשנות השלושים. מאד חששנו שלא יהיו מספיק חברה לרקוד. לא הייתי בטוחה שהחברה שלי יצטרפו לרוקדים. מאד שמחתי שאמרו לי שאפשר להזמין חברה צעירים לרקוד.ירדה מאיתנו דאגה. ואכן הופתענו עד כמה החברה עשו שמח. אפשר לומר שחלק גדול מההצלחה של הערב נזקף לאותם חברה מקסימים ואנרגטיים.שלא השאירו אותנו דקה לבד.

    השבמחק
  7. לשמחה מכל הלב
    תודה מעומק הלב על השתתפותכם בשמחתנו. עשיתם את עבודתכם נאמנה, רקדתם ושימחתם והלהבתם את כל המוזמנים. אין מילים להודות לכם. יישר כח ותודה רבה
    יפה ולביא

    השבמחק
  8. אנו מהצד של ההורים- אין לכם מושג כמה התלבטנו בתחילה אם להזמין רוקדים והאם לסמוך על החברים של החתן והכלה. מתברר שההחלטה היתה טובה: למרות שהיו לילדים שלנו מספר חברים הזמנו בנים ובנות שהעלו את מפלס השמחה בכמה רמות. אנו ממליצים לכל מי שיש ספק קל בליבו להזמין חברה משמחה מכל הלב שעושים זאת ממש מכל הלב. ניתן להשאיר הודעה בטלפון: 0546260025 והם חוזרים אליכם תוך זמן קצר.

    השבמחק
  9. הכי חשוב בחתונה זו השמחה. מי שעושה את עיקר השמחה אלו החברה הצעירים ולהם מגיע הרבה יישר כח. בין אם עושים זאת בהתנדבות ואם תמורת תשלום מסויים. מי שלא יכול לשלם שיקבל חברה בהתנדבות אך מי שמוציא כסף על כל כך הרבה דברים הקשורים בחתונה כדאי שיעשה סדר עדיפות וישים את המשמחים בסדר עדיפות גבוה. ותודה לכל החברה הנהדרים שמוכנים להקדיש מזמנם למען אחרים.

    השבמחק
  10. הצטרפתי לכתבת "פי האתון" עיתון הסטודנטים של האוניברסיטה העברית לחתונה ברחובות. החוויה היתה אדירה. הצטרפנו למשמחים והמשמחות ואומנם באנו לשמח אך יצאנו שמחים עם הרבה סיפוק. אין מה להתלבט, בואו תחוו תהנו ותרגישו מה זו שמחה אמיתית.

    השבמחק
  11. אני רוצה להתנדב אצל הארגון הזה, משהו יכול לשלוח לי תמס' טלפון שלהם? תודה.

    השבמחק
  12. לארגון שמחה מכל הלב
    מרגש לראות את החברה באים ורוקדים כל הערב. הם לא מתעייפים וסוחפים אחריהם עוד ועוד מוזמנים. היופי הוא שכולם היו בטוחים שאלה חברים של החתן, אף אחד לא העלה על דעתו שאלו משמחים. אתם עושים עבודה מעולה וחשובה. רק אחרי שהגעתם0 "נפל לי האסימון" כמה זה חשוב אפילו יותר מהתמורת.
    בהרבה אהבה והוקרה

    ירון

    השבמחק
  13. הצטרפתי למשמחות לפני כשנה ואני מחכה כל פעם שיזמינו אותי לחתונה.
    ההרגשה שמלווה אותנו המשמחות בחתונה ואת הכלה זה משהו שאי אפשר לתאר. הרצון להעניק והחום שאנו מקבלות חזרה מהכלה הם משהו עילאי ונפלא. יש כלות שעד היום אנחנו בקשר איתן.
    בע"ה לחתונה שלי לא אוותר להזמין משמחים.
    אורית

    השבמחק
  14. הזמנתי קבוצה של בחורים לרקוד איתי בחתונה. החברה היו נהדרים. הודעתי יום לאחר החתונה!!! שגם אני רוצה להיות בין הרוקדים ושיצרפו אותי לחתונות באזור מגורי.
    זו הייתה חוויה בשבילי ובשביל המוזמנים. החתונה הצליחה בגדול!

    השבמחק
  15. חתונה מוצלחת היא זו שיש בה הרבה ריקודים ושמחה. על מנת להבטיח שהחתונה שבה השקעתם כל כך הרבה אכן תהיה גם שמיחה אני מממליצה להזמין משמחים. אלו חברה צעירים שמשתלבים עם יתר הרוקדים ואף אחד לא מעלה בדעתו שאלו חברה שלא הכירו את החתן והכלה עד לפני זמן קצר. אני הייתי בין הרוקדות,כשהתחתנתי הזמנתי משמחים לחתונה שלי, ועדיין אני ממשיכה לרקוד בחתונות. זה מרגש וחשוב!

    השבמחק
  16. מתחתנים? מתלבטים אם להזמין משמחים?
    אין ספק, החברה עושים את העבודה בצורה הכי טובה שיש והחתונה פשוט מוצלחת ושמיחה.
    לא צריך יותר מזה.
    אני מאלה שהתלבטו בתחילה, הזמנתי וחבל על הזמן. החתונה היתה נפלאה והרבה בזכות המשמחים.

    השבמחק
  17. לעמותת שמחה מכול הלב
    השתתפתי כהורה,בחתונה ,וצפיתי בחברה הצעירים שבאו לשמח את החתן והכלה. התמונה הייתה מהממת, תוך זמן קצר החברה הצעירים הצליחו להעלות את מפלס השמחה בצורה משמעותית. הם לא הפסיקו לרקוד, וכולם התפעלו מהחברים הרבים האיכותיים והמקסימים של החתן והכלה.
    מאד התרשמתי מהטבעיות ומהרצון העז והכן של החברה לבוא ולשמח בחתונה. הרבה תודה והצלחה לעמותה.

    השבמחק
  18. לחברה היקרים משמחה מכל הלב: אתם ממש נהדרים, הצלחתם לרגש אותנו ביום חתונתנו. האורחים לא הפסיקו להתפעל מכם ולשאול איך יש לנו כל כך הרבה חברים איכותיים. עשיתם עבודה נפלאה. אנו מאד מעריכים את העובדה שהכל בא כל כך בטבעיות ואף אחד לא חושב שיש כאן משמחים אלא בטוח שאלה חברים שלנו משכבר הימים, מהצבא, מהתיכון מהאוניברסיטה ומהשירות הלאומי. תודה רבה רבה

    השבמחק
  19. לארגון שמחה מכל הלב
    ברצוננו להודות לכם על השירות הנפלא שקיבלנו ביום חתונתנו. החברה הצעירים שהגיעו הובילו את הריקודים בגאון, והשמחה הייתה ממש רבה. הם לא הפסיקו לרקוד, וסחפו אחריהם את המוזמנים. אף אחד לא חשב שמדובר ב"חברה משמחים" כולם היו בטוחים שאלו החברים הגזעיים שלנו שיודעים לעשות שמח. החתונה הייתה ממש נהדרת ושמיחה והרבה בזכות המשמחים.
    ארז ונועה.

    השבמחק
  20. תודה תודה תודה אין מילים, אי אפשר להעלות על הכתב את השמחה העצומה ואת האושר שגרמו לנו ביום חתונתנו.
    דניאל

    השבמחק
  21. לכל מי שמעוניין להזמין את החברה הנפלאים של שמחה מכל הלב להלן הטלפון: 0507362288
    השירות אדיב והם מוכנים לשלוח חברה צעירים בחורים ובחורות לכל אזור בארץ. כל הכבוד.

    השבמחק
  22. לידיעתכם הטלפון המעודכן של הארגון הוא: 0507362288
    לכל מי שחשוב לו שהחתונה תיזכר כחתונה שמחה במיוחד שיזמין משמחים גזעיים ומלהיבים שרוקדים כל החתונה ללא לאות.

    השבמחק
  23. לחברי וחברותי הנישאים בקרוב!
    אל תוותרו על הזמנת חברה צעירים שיעשו את החתונה שלכם שמחה במיוחד. אנחנו החלטנו להזמין את החברה משמחה מכל הלב לאחר שקיבלנו המלצות חמות מחברים ומאד התרשמנו והתפעלנו מהצעירים ומהיוזמה המבורכת. תווכחו ותמליצו לאחרים.

    השבמחק
  24. שמחתי להזמין את החברה המעולים של שמחה מכל הלב. השרות, היחס והארגון היה מעל למצופה. החברה טובים, יודעים לעשות שמח והרבה בזכותם כולם זוכרים את החתונה כמשהו מיוחד. למי שמעוניין כדאי לשמוע ולהזמין בטלפון: 0507362288

    השבמחק