יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

מדליקים את האור במוזיאון גוש קטיף בירושלים

מדליקים את האור במוזיאון גוש קטיף בירושלים
חנוכיית הפצ"מרים תודלק במוזיאון גוש קטיף בחג החנוכה על ידי משפחת שליט בחג החנוכה יעמוד מוזיאון גוש קטיף בסימן "מדליקים את האור במוזיאון גוש קטיף". המוזיאון יהיה פתוח מידי יום בחנוכה מהשעה 9:00 בבוקר עד 21:00 בערב. ביום ו' עד השעה 13:00 מידי ערב תודלק "חנוכיית הפצמ"רים" של רב סרן גדעון ריבלין הי"ד תושב גני טל, שבנה חנוכייה מחלקי פצצות מרגמה שנפלו ביישובו, ונרצח בישוב מורג תוך כדי סיור לאורך הגדר, חודשים ספורים לפני ביצוע העקירה מגוש קטיף. הטקס ישולב בנגינה ובסיפורי ניסים וגבורה של תושבי גוש קטיף שבמהלך השנים נפלו עליהם למעלה משבעת אלפים פצמ"רים. בימי החנוכה ידליקו את החנוכיה המיוחדת, שמסמלת את הגברת האור על החושך, נציג משפחת החייל החטוף גלעד שליט, משפחת פולארד, קצין מג"ב לייזר אמיתי מכפר דרום, ד"ר סודי נמיר הרופא של גוש קטיף, הרב יגאל קירשנזפט מנהל בית חב"ד גוש קטיף, ומתיישבי גוש קטיף שיספרו בחוויה אישית ומרגשת על ניסים וגבורות של המתיישבים. בחג החנוכה יהיו שפע של חוויות במוזיאון, הנחות של כל מוצרי גוש קטיף, נר גוש קטיף יוענק לכל מבקר שיוכל להשתתף בהגרלת הענק על מוצרי גוש קטיף.
לפרטים: שלמה וסרטייל 0545-684066
איך מגיעים?
המוזיאון ממוקם ברחוב שערי צדק 5 בירושלים, ליד תחילת רחוב אגריפס. למגיעים ברגל - ניתן להגיע מתחנה מרכזית ירושלים (כ-7 דקות הליכה) או משוק מחנה יהודה (כ-3 דקות הליכה). למגיעים ברכב - מומלץ לחנות במדחנים ברחוב אגריפס או ב"שוקניון", ברחוב אגריפס.
מידע למבקרים:
שעות פתיחה:ימים א'-ה': 10:00 עד 20:00. יום ו': 9:00 עד 13:00.
עלות כניסה: 10 ¤.(מחיר הכניסה סמלי ואחיד)
ילדים: הכניסה מומלצת לילדים מעל גיל 10, בליווי הורים.
שפות: עברית ואנגלית.
תיאום קבוצות:
מוזיאון גוש קטיף פתוח בכל יום לביקורי יחידים ומשפחות, ללא צורך בתיאום מראש.ביקורי קבוצות בנות 10 – 50 איש יש לתאם לפחות שבוע מראש בטלפון: 02-6255456, או במייל: mgushkatif@gmail.com .
מחיר הכניסה לקבוצות זהה - 10 ש"ח לאדם. משך הביקור כשעה, והוא כולל סיור במוזיאון וסרט קצר.
יצירת קשר:
כתובת למשלוח דואר: מוזיאון גוש קטיף, רחוב שערי צדק 5, ירושלים.
טלפון: 02-6255456
פייסבוק: מוזיאון גוש קטיף
כתובת: מוזיאון גוש קטיף, רחוב שערי צדק 5, ירושלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה