יום חמישי, 14 בינואר 2010

ט' שבט בבית אבי חי - הרכב נשים ייחודי


צעדת הל"ה עם אורן מס וועד המשפחות - תזכורת

הודעה מאת אורן מס:
שלום לכם מטיילים יקרים, בעבר, הווה ועתיד.
מי שהיה לפני שנה - ודאי נהנה ורוצה לשוב למסע, עם חברים נוספים. וולקם.
מי שמגיע בפעם הראשונה, להלן הצעותי:
נא להביא לבוש חם, לאזניים ולידיים בעיקר. כמובן מים, מזון לנשנוש, נעלי הליכה נוחות, ולמי שיש גם גזייה לקפה - תה, מומלץ, יש בדרך הפסקה.
תיאומים:
אני מניח שמזג האוויר אכן יישאר כפי שהוא עכשיו ונוכל לצאת. במקרה ולמישהו יש ספק, מוזמן לצלצל לנייד שלי, וכן במקרים אחרים של "מצב אבוד" אפשר לצלצל ל: 050-4592010.
סתם להודיע לי שמגיעים - אין צורך לצלצל...
אני מציע שמי שבא ברכב ובו יותר משני נוסעים, שיגיע כמו שסיכמנו לכניסה למושב זנוח, ב- 12.30. את הרכב ניתן להשאיר קצת בתוך המושב, נדמה לי ליד איזה מכולת.
מי שבא עם עצמו או עם נוסע אחד נוסף, ויש לו הפנאי לכך, אני מציע שיגיע כבר ב-12 בלילה למחסום צה"ל ליד ג'בע (בדרך העולה מעמק האלה לגוש עציון, בצידו המערבי של המחסום, כלומר לפני שנכנסים אל עמדות הבידוק), יש שם חנייה גדולה ושם ניפגש ונוקפץ על ידי כמה מאיתנו לנקודת הזינוק. זאת כדי שהרכב יהיה זמין כבר בנקודת הסיום (מחסום ג'בע), וגם כדי שנוכל להקפיץ לפחות את הנהגים שהשאירו רכב בזנוח. כרגע רשומים כמה עשרות משתתפים. כן ירבו.
למעוניינים בתפילת שחרית, הייתה בקשה של כמה מהמשתתפים להביא תפילין ולקיים תפילת שחרית בסיום. מי שרוצה - שיביא תפילין, בלי התחיבות שאכן יהיה מנין.
מי שיש לו אפשרות להביא מגאפון קטן, אשמח אם יביא.
אם יש שאלות, מעדיף שתשאלו באי מייל עד חמש אחה"צ.
להתראות בחושך,

אורן מס 050-4592010

יום שני, 11 בינואר 2010

ספידי דייט לדתיים

מוצ"ש בהיכל שלמה - בדמעה ברינה, שירי קרליבך וניגונים חסידיים עתיקים


דרושים מדריכים דוברי ספרדית


קורס הכנה לקשר לרווקות - בירושלים

Abilities- מחפשים בעלי מוגבלויות לעבודה בתחום ההי טק

מכתב מאת פנינה וטשר מייסדת ומנכלי"ת חברת אביליטיס המעוניינת להעסיק עובדי הייטק בעלי מוגבלויות
עבור רבים מבעלי המוגבלויות זו הזדמנות נדירה עד מאד!

שלום חברים, משפחה, ומכרים יקרים,אני שמחה ונרגשת לשלוח אליכם מייל זה, ולבשר על עלייתו לאוויר של אתר הבית שלנו - http://www.abilities.co.il/
אתם יותר ממוזמנים להיכנס ולהתרשם. אמנם עדיין קיימות מספר תקלות טכניות, אך התכנים מלאים. אנחנו מקווים לפתור את התקלות בהקדם, ובכל זאת הרגשתי נוח לשלוח מכתב זה ולשתף אתכם בשמחה וההתרגשות. ככה זה בין חברים...
אנו עובדים במרץ רב ועוסקים בגיוס מועמדים, כאשר הדגש הוא על גיוס אנשים עם מוגבלויות
אנו מחפשים אנשים למשרות בודקי תוכנה, מפתחי .NET , מפתחי , JAVA ומפתחי C/C++. בכל תחום, אנו מחפשים אנשים במגוון רמות: מתחילים, מנוסים ובכירים. כולם בעלי הכשרה בתחום!
כולנו יודעים שהאנשים הטובים ביותר מגיעים דרך חברים, לכן אני פונה אליכם. אנו מחפשים בעיקר אנשים עם מוגבלויות. אנו גם מעוניינים לגייס מובילים מקצועיים לכל אחד מהתחומים הללו, אנשים עם וללא מוגבלות כאחד. אנשים אלו צריכים להיות אנשים מקצועיים ומקצוענים שיוכלו להיות מובילי תחום הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. אנשים שאוהבים אתגרים, תינתן להם ההזדמנות להקים תחום מאפס, להוביל תחום, לפתח מתודולוגיות וכלים וליישמם, להכשיר אנשים ולהביא אותם למימוש הפוטנציאל שלהם. אנשים בעלי רגישות גבוהה וערכים של נתינה! לכן בנוסף ליכולות ולכישורים המקצועיים, אנו רואים חשיבות עצומה לכישורים ברמה אישית ואנושית.
כפי שאתם מכירים אותי, יסודית ולא מתפשרת, אלו האנשים שאני מחפשת.אודה לכם אם תעבירו מייל זה הלאה לרשימות התפוצה שלכם (בייחוד לרשימות חברים העוסקים בתחומי ההייטק), תחשבו על מכרים, קרובי משפחה וחברים. נא הרחיקו לכת במחשבות...כך בעזרתכם, ניצור מכתבי שרשרת נרחבים, ונגדיל את סיכויינו להביא את הבשורה על קיומה של Abilities, בקרב אנשים עם מוגבלויות במיוחד. אמן!
חזונה של Abilities מהווה פריצת דרך בהעסקת אנשים עם מוגבלויות בהייטק. נא קחו בזה חלק, והקדישו את הזמן הנדרש להפצת המייל לכמה שיותר אנשים.
אודה על הירתמותכם.
תודה,פנינה וטשר
מייסדת ומנכ"לית
נייד: 052-2943922
פקס: 09-7452784

אירועים קרובים ב"מקום ערכים ויוזמות"


ליווי משפחות עם עמותת "שכן טוב" בירושלים


שבת הקרובה, "הזדמנות שניה" במלון ארבל


נא אישרו השתתפותכם למייל:
להרשמה התקשר לדניאל- 054-6729040,054-7260002
או לסיגלית- 050-8505260
מספר מקומות מוגבל

מתנדבים ל"בית-הגלגלים" להתנדבות עם נכים בירושלים!


תוכנית הבוגרים שפועלת בעיר הקודש בימים שני ורביעי בשעות הצהרים והערב נמצאת במצוקה רצינית בשל חוסר מתנדבים זכרים.(בעיקר ליום שני)
מתנדבים שיכולים לבוא בקביעות (אפילו שעתיים בלבד) מוזמנים להתקשר לנעמה 0545908412
תודה!!!

יום ראשון בגבעתיים


יום שלישי בגבעתיים (קק"ל 25 ב')




יום ראשון, 10 בינואר 2010

צעדה בעקבות הל"ה - בחסות החברה לפיתוח גוש עציון


פרשת "וארא" - דבר-תורה קצר וזמנים

פרשת "וארא", המשתרעת על-פני ארבעה פרקים מספר "שמות", מתחילה בהבטחת הגאולה מפי הקב"ה וחוסר אמון העם בה, ממשיכה בעימות בין משה ואהרון לבין פרעה, ובשיאה מתוארות שבע מתוך עשר המכות שניחתו על ממלכה אדירה זו והחריבוה. זהו סיפור שהטביע את רישומו העמוק על תולדות עמנו ואף מעבר להן!




ספר "שמות" כולו עוסק בתהליך יצירת עם ישראל - מיציאת מצרים דרך מתן תורה ועד להשראת השכינה כאשר הפרשה הראשונה עסקה במעבר ממשפחה לעם וכעת עוסקת הפרשה בתהליך ההבדלה של העם הישראלי מהעם המצרי, הבדלה שנעשית בעזרת עשרת המכות ומתוכה הולכת ומתגבשת בתודעת העולם והעם ההוויה הלאומית הישראלית הנפרדת. חיזוק ודגש להוויה החדשה הזאת שנוצרה ניתן כבר בתחילת הפרשה ע"י הגילוי הרוחני העליון של שם ה' בתוך עם ישראל: "וידבר אלוקים אל משה ויאמר אליו אני ה'...לכן אמור לבני-ישראל אני ה'" - גילוי שם ה' לבני-ישראל כעם! ומייד אח"כ מבשר הקב"ה על גאולת ישראל העתידה : "והוצאתי אתכם מתחת סבלות מצרים, והצלתי אתכם מעבודתם, וגאלתי אתכם בזרוע נטויה ובשפטים גדולים, ולקחתי אתכם לי לעם...והבאתי אתכם אל הארץ..." - חמש לשונות של גאולה שבהם מופיעות גם שלושה מרכיבי השלמות היהודית: עם ישראל (שלוש הלשונות הראשונות הן גאולת העם) בארץ ישראל ("והבאתי...") עפ"י תורת ישראל ("ולקחתי"), וכנגד לשונות אלו כידוע מוזגים בפסח חמש כוסות המסמלות את הצפייה לגאולה.




(דבר-התורה נערך מספרים)






שנזכה לגאולה שלימה בקרוב אמן!




שבת שלום!





זמני כניסת השבת ויציאתה:



כניסת השבת - ירושלים: 16:20 תל-אביב: 16:38 חיפה: 16:28 באר-שבע: 16:31



צאת השבת - ירושלים: 17:40 תל-אביב: 17:39 חיפה: 17:38 באר-שבע: 17:41