יום חמישי, 14 בינואר 2010

צעדת הל"ה עם אורן מס וועד המשפחות - תזכורת

הודעה מאת אורן מס:
שלום לכם מטיילים יקרים, בעבר, הווה ועתיד.
מי שהיה לפני שנה - ודאי נהנה ורוצה לשוב למסע, עם חברים נוספים. וולקם.
מי שמגיע בפעם הראשונה, להלן הצעותי:
נא להביא לבוש חם, לאזניים ולידיים בעיקר. כמובן מים, מזון לנשנוש, נעלי הליכה נוחות, ולמי שיש גם גזייה לקפה - תה, מומלץ, יש בדרך הפסקה.
תיאומים:
אני מניח שמזג האוויר אכן יישאר כפי שהוא עכשיו ונוכל לצאת. במקרה ולמישהו יש ספק, מוזמן לצלצל לנייד שלי, וכן במקרים אחרים של "מצב אבוד" אפשר לצלצל ל: 050-4592010.
סתם להודיע לי שמגיעים - אין צורך לצלצל...
אני מציע שמי שבא ברכב ובו יותר משני נוסעים, שיגיע כמו שסיכמנו לכניסה למושב זנוח, ב- 12.30. את הרכב ניתן להשאיר קצת בתוך המושב, נדמה לי ליד איזה מכולת.
מי שבא עם עצמו או עם נוסע אחד נוסף, ויש לו הפנאי לכך, אני מציע שיגיע כבר ב-12 בלילה למחסום צה"ל ליד ג'בע (בדרך העולה מעמק האלה לגוש עציון, בצידו המערבי של המחסום, כלומר לפני שנכנסים אל עמדות הבידוק), יש שם חנייה גדולה ושם ניפגש ונוקפץ על ידי כמה מאיתנו לנקודת הזינוק. זאת כדי שהרכב יהיה זמין כבר בנקודת הסיום (מחסום ג'בע), וגם כדי שנוכל להקפיץ לפחות את הנהגים שהשאירו רכב בזנוח. כרגע רשומים כמה עשרות משתתפים. כן ירבו.
למעוניינים בתפילת שחרית, הייתה בקשה של כמה מהמשתתפים להביא תפילין ולקיים תפילת שחרית בסיום. מי שרוצה - שיביא תפילין, בלי התחיבות שאכן יהיה מנין.
מי שיש לו אפשרות להביא מגאפון קטן, אשמח אם יביא.
אם יש שאלות, מעדיף שתשאלו באי מייל עד חמש אחה"צ.
להתראות בחושך,

אורן מס 050-4592010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה