יום שלישי, 12 באוקטובר 2010

מתנדבים/ות למרכזי הלמידה "עתידים" של עמותת "שכן טוב"

מרכזי הלמידה 'עתידים' של עמותת שכן טוב, מציינים כבר שבע שנות פעילות בקטמון, וחמש שנות פעילות ברמות. המרכזים מיועדים לילדים בגילאים 12-16, הבאים ממשפחות שהוריהם לא יכולים לממן להם שיעורים פרטיים או עזרה לימודית אחרת. הילדים מגיעים פעם בשבוע למפגש של שעתיים למרכז למידה, ומקבלים עזרה במקצועות הלימוד בהם הם מתקשים, וכל זה- מתוך קשר אישי, אוזן קשבת, דחיפה רצינית והגברת המוטיבציה ללימודים, ולפעמים לתחומים נוספים בחיי החניכים.

החונכים שלנו הם מתנדבים מכל הגילאים (החל משמיניסטים ועד פנסיונריות (אחת בת שמונים!)), ומכל העיסוקים- סטודנטים, עובדי הייטק וכד'.
צוות המרכז דואג לצד האירגוני - קשר עם בתי הספר, איתור החניכים והחונכים ושיבוצם, ותפעול מרכז הלמידה במשך השנה. אך עיקר עבודתם הוא ליווי חינוכי של הזוגות - מעקב, יעוץ, ונתינת תמיכה לחניכים ולחונכים לאורך כל הדרך.

המרכז בקטמון נמצא ברחוב שי עגנון 24, ליד חוות הנוער הציוני ,
וברמות- במתנ"ס רמות ב'. פעילות המרכז מתחילה לאחר החגים והיא נמשכת עד סוף שנת הלימודים. יש כיבוד, ומדי פעם השתלמויות, ואוירה רצינית ונחמדה.

אנחנו מחפשים מתנדבים אחראים ומסורים, שרוצים להקדיש שעתיים בשבוע לחניכה אישית של ילדים שרוצים ללמוד ולהתקדם במרכז שלנו בירושלים!
אם אתם מתאימים ומתאים לכם נשמח אם תיצרו איתנו קשר דרך המייל:
atidim11@gmail.com
או בטלפונים:
קטמון- ירון 054-5865630 רמות- רינה 052-8740001
ערב פתיחה והכרות לחונכים יערך ביום שני
יז' חשון ה-25.10 בשעה 20:00 במרכז הלמידה בקטמון
נשמח לראותכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה