יום ראשון, 10 באפריל 2011

בחורים ובחורות לליווי בנסיעות לעזרת אדם נכה בירושלים

שלום למעוניינים

אני מחפש בחורים ובחורות ואף נוער לליווי בתשלום ובהתנדבות, מספר פעמים בחודש-אפשר מדי פעם ( פעם או פעמיים בחודש) וגם על בסיס קבוע- ליציאות לקניונים, מרכז העיר, תלפיות.

לליווי ברכב פרטי התשלום הוא: 30 ₪ לשעה ליעד אחד(כגון: קניון מלחה) או שניים( היעד השני: תלפיות), אם נוסעים לשלושה יעדים( היעד השלישי: מרכז העיר) ואף יותר התשלום הוא 40 ₪ לשעה.

לליווי באוטובוסים ובמוניות התשלום הוא 25 ₪ לשעה, במידה ולמלווים אין כרטיס חופשי חודשי או כרטיס סטודנט, אני אשלם עבור כל הנסיעות: כשהמלווים באים אליי, כשהם מלווים אותי וכשהם חוזרים הביתה(כולל מלווים שגרים מחוץ לעיר).

גם על המתנדבים אני משלם את כל הנסיעות.

אני גמיש בזמני היציאה: בוקר/צהריים/ערב וגמיש במספר שעות היציאה(רצוי כמה שיותר שעות בכל יציאה), אפשר כמעט כל יום.

אם אתה או את לא יכולים ללוות אותי, תוכלו לשאול אחרים כמו: אח, אחות, דודים, אחיינים, חברים וכל מי שיכול להתאים ופנוי.

הדיבור שלי לא כל כך ברור, ניתן להבין אותי בעזרת הקשבה וסבלנות. אם עדיין הדיבור לא ברור, אני מאיית מילים וכותב מילים בעזרת האצבע על גב כף היד או כל דבר שטוח וגם בעזרת לוח מחיק(אפילו סתם עט ודף).

כל מי שמלווה אותי, מקבל תדרוך מפורט וכך לא צריכה להיות בעיה בליווי.

כדאי לנסות פעם אחת ולראות עד כמה זה קל ופשוט.

המעוניינים מתבקשים לפנות לשרה ממעון הנכים בגילה,ירושלים.
טלפון: 0547541025

בתודה מראש,

רפאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה