יום שלישי, 15 במאי 2012

סדנת התקדמות לחתונה בבית חורון

סדנת התקדמות לחתונה: מה גברים רוצים מנשים ומה נשים רוצות מגברים?

מאת הרב יהושע רובין מומחה למציאת זוגיות yehoshuarubin.com

לרב רובין יש תואר שני בייעוץ חינוכי . הוא יצר שיטה אשר עוזרת לפו"פ להתקדם לחתונה. שיטתו בנויה על שילוב בין פסיכולוגיה,אימון אישי,משימות כתיבה ודמיון מודרך. שיטת הרב רובין כבר עזרה ל 50 מתוך 150 קליינטים שלו להתקדם לחתונה.

הסדנא תהיה בע''ה בת 6 מפגשים:

שני מפגשים :איך מושכים את הגבר/אישה שאני מחפשת לחיי.איך משפרים את הפרופיל שלי באינטרנט. מהם נקודות תורפה שלי שעלי לשפר? מיני הרצאה+ עבודה בקבוצות של ארבע

שני מפגשים: איך יוצאים לדייטים אשר מובילים אותך לחתונה? איך מוסיפים כיף לדייטים שלי? 150 נושאים לדייטים אשר מקרבים בין בני אדם. עבודה בזוגות עם קלפי דו-שיח של הרב יהושע רובין.

שני מפגשים: איך אדע שהיא/הוא אוהבים אותי? אילו ביטויים של אהבה ראיתי אצל הורי? עבודה עם קלפי אהבה

כל ישתתף יקבל בנוסף שעה אחת של יעוץ חינם הם הרב יהושע רובין לבירור מה יכול לעזור לכל אחד באופן אישי להתקדם לחתונה.

הסדנא פתוחה לגברים ונשים. במידת הצורך תפתח קבוצות נפרדות

השתתפות מותנית בראיון טלפוני ותשלום מראש.

6 מפגשים. עלות 500 ש"ח לנרשמים עד ? 360 ש"ח .ניתן להגיע למפגש הראשון לבדיקת מידת ההתאמה לצרכים שלך של 60 ש"ח

המפגשים יתקיימו בבית הקהילה שבבית חורון

בימי שלישי בשעה 21:00.

מפגש ראשון:טז' סיוון התשע''ב .6.6.2012.

לפרטים והרשמה: הרב יהושוע רובין 050425919

בשמחות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה