יום שני, 20 באוגוסט 2012

טיול לשוויץ

שלום חברים!

אנחנו מארגנים טיול לשוייץ שיוצא ממש בקרוב , צריך למהר להרשם כי אין הרבה מקום...

מדובר על טיולים מאורגנים כל יום עם מדריך,העברות וטיסות סדירות, ארוחות גורמה כשרות סביב השעון
והכל במחיר של 1350 יורו

לפניכם תוכנית ל-5 ימי טיול מעודכנים לספטמבר 2012. התוכנית הינה תוצר של תכנון מעמיק ולימוד מניסיון של שנים, על מנת להעניק לנוסעינו חוויה שוויצרית מיוחדת. בכפוף לשעת הנחיתה וההמראה , יתכנו סיורים או ביקורים במקומות נוספים ביום ההגעה או העזיבה (ללא כניסות לאתרים בתשלום)

שלושת המעברים באלפים גרימזל , פורקה וסוסטן.
נצא לטיול במעברי האלפים הנחשבים ליפים ביותר בשוויץ נעפיל עם האוטובוס לגרימזל פאס ונטייל ברגל על שפת אגם הדמעות, נבקר במערה קטנה המהווה מאגר קריסטלים טבעי. נעבור ליד קרחון נהר הרון ונמשיך למעבר הגבוה ביותר מעבר פורקה, נמשיך בנסיעה בנוף עוצר נשימה עד גשר השטן Teufelsbrücke שם נטייל רגלית נמשיך ונעפיל למעבר סוסטן, ולסיום נרד כ1500 מטר בנסיעה בכביש שיחזירנו לתחילת המעברים.

לוצרן וברונינג פאס ומפלי רייכנבך
ניסע למיירנגן ובאמצעות פניקולר שנבנה ב1899 נעפיל למפלי הרייכנבך בו נלחמו שרלוק הולמס ופרופ' מוריאטי (לפחות לפי הסיפורים של ארתור קונן דויל...) לאחר מכן נחצה את מעבר ההרים ברוניג ונגיע ללוצרן. נערוך סיור בעיר נראה את גשר העץ המקורה – סימלה של העיר ואת פסל האריה הגוסס, יצירת מופת החקוקה בסלע. נבקר בחנות שעונים המזכירה מוזיאון לשעונים שוויצרים.

ברן ואגם אושינן
נבקר בעיר הבירה השוויצרית ברן. נצפה על מדרון הדובים שעל שפת הנהר. נטייל במדרחוב המדהים, ונצפה על השעון העתיק שבשער העיר ובבניין הפרלמנט השוויצרי. נראה את ביתו של איינשטיין בו התחיל לפתח את תורת היחסות המפורסמת. בדרכינו חזרה למלון נעפיל ברכבל לאגם אושינן, אגם הניזון ממי הפשרת שלגים, ובחודשי החורף קופא, והופך למגרש החלקה על קרח.

קניון נהר הארה ומפלי טרומלבאך
ניסע לקניון נהר הארה המדהים ונתחיל את היום בצעידה מרהיבה בקניון השוצף והקוצף בין הנקיקים.

לסיום נבקר בתופעת טבע מדהימה המפלים הספירליים - טרומלבך , ונחזה ברצף של עשרה מפלים אדירים של מי הפשרת השלגים מרכס היונגפראו המתחפרים בתוך סלע ההר.

אגם בריינץ ואינטרלאקן
עיירת הנופש המפורסמת אינטרלאקן, שוכנת בין שני אגמים ברינץ וטון. נשוט על אגם ברינץ למפלי גיזבאך נטפס בפניקולר למלון ויקטוריה, ונמשיך ברגל למעלה מפלי הגייזבך. נשוט חזרה, ונסייר באינטרלאקן ונשוטט ברחובותיה.

המראה: 04.09 בשעה 05:00 בבוקר.
המראה בחזור: 11.09 בשעה 22:45 בלילה.

ניתן להתרשם מהנוף המדהים בלינק:
http://en.calameo.com/read/000518469bf33128e78b8



בכל שאלה ניתן לפנות לאיילה אגזאן
052-6416915

http://www.facebook.com/ayala.agazan

תגובה 1:

  1. אני חייבת להגיע למייירנגן מתי שהוא בחיי. חייבת להיות במקום בו מת שרלוק הולמס. אני עדיין מסרבת להשלים עם עובדת הריגתו. לפחות אפשר להתנחם בכל הסדרות החדשות שמפיקים עכשיו על שרלוק.

    השבמחק