יום ראשון, 15 במרץ 2009

דרושים מתנדבים לקראת הפסח - "לתת" סניף פתח-תקוה

העלייה הדרמטית במחירי מוצרי המזון והצריכה בשנה האחרונה, שחיקת השכר וכוח הקנייה של מעוטי היכולת והמשבר הכלכלי גרמו להחרפת העוני, להעמקת המצוקה ולהרעת מצבם של מיליון האנשים הסובלים מאי ביטחון תזונתי המתקשים לממן לעצמם את המזון הדרוש למחיה.
אנו מאמינים כי על-מנת ליצור חברה שמתקיימות בה סולידאריות חברתית, מעורבות, נתינה וערבות בין אזרחיה, הבסיס הוא הבטחה של מזון בסיסי לכל חבריה, כל זאת על מנת שגם החלשים יותר יזכו להרגיש שהם חלק משמעותי וחשוב בחברה.

לקראת חג הפסח יקיים ארגון לתת מבצע איסוף מזון ארצי ב-200 סניפי רשת שופרסל בפריסה ארצית. מטרת המבצע לסייע לעשרות אלפי נזקקים לערוך את שולחן החג בכבוד ולהעלות את המודעות למצב העוני בישראל.המבצע יתקיים בין התאריכים 30.3-7.4 בששת סניפי שופרסל בפ"ת- סגולה, יכין, באזל, גד מכנס,רוטשילד,קניון אבנת.
כבר עכשיו מתחילים להיערך ואנחנו זקוקים להרבה מאוד מתנדבים לתפקידים מגוונים. בשלב זה הגיוס הוא ל2 תפקידים: רכזי סניפים ורכזי שיבוצים, לגבי שאר התפקידים- ישלח מייל נפרד קרוב יותר למבצע.
רכזי שיבוצים - יטלפנו כשבועיים לפני תחילת המבצע לרשימת מתנדבים קיימת על מנת לשבץ מתנדבים למשמרות איסוף המזון ולעדכן את פרטיהם במאגר. את הטלפונים ניתן לעשות מאגף הנוער בפ"ת או ממשרדי הארגון בת"א.
רכזי סניפים - כל אחד אחראי בימי המבצע על סניף אחד או יותר: תזכורות למתנדבים ששובצו, קשר עם מנהל הסניף, קשר שוטף עם המתנדבים בעמדה לאורך שעות המבצע, דיווח פעמיים ביום לגבי פתיחת וסגירת משמרות, מספר הארגזים שנאספו ומצב הציוד, פתרון בעיות. נדרשת זמינות טלפונית בשעות אחה"צ והערב (מ16.00) וביקורים בסניף פעם ביום-יומיים.
אשמח לעזרת כולכם בתפקידים אלו ובמשמרות איסוף המזון.

המבצע יתקיים בתאריכים 1-7 באפריל (רביעי עד שלישי) בין השעות:
ימי א'-ה' 16.00-19.00 ו- 19.00-22.00
יום ו' 9.00-12.00 ו-12.00-15.00
סניפי שופרסל בעיר: שופרסל דיל בסגולה, שופרסל דיל בבאזל (מאחורי הקניון וליד הבאולינג), שופרסל ביג ביכין סנטר, שופרסל שלי בגד מכנס(מאחורי המקדונלדס והסופר פארם), רוטשילד, קניון אבנת.

המעוניינים מוזמנים ליצור קשר במייל yifatkl@walla.com או בטלפון 0523980601 יפעת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה