יום ראשון, 5 ביולי 2009

"הלילה לא לומדים תורה" - דרושים מדריכים לערב תשעה באב להעברת לימוד

"הלילה לא לומדים תורה" הוא אירוע המאפשר לקהל הרחב להתחבר למשמעויות יום האבל ולחוות אותן ביחד. הערב נפתח בקריאת מגילת איכה, ממשיך בדיאלוגים בין הדוברים על לקחי ט' באב לימינו ומסתיים בקבוצות שיח. ברוח זו, ישוחחו השנה הדוברים בנושא "לא על הלחם לבדו", על מעמדות בחברה היהודית, עושר ועוני ויחסה של היהדות לעניין מאז ועד היום, דרך מצוות התורה, דברי הנביאים ודברי חז"ל.
אירועי "הלילה לא לומדים תורה" יתקיימו בליל ט' באב (29 ביולי), יום רביעי, יחלו בכל המקומות בסביבות השעה 19:30 בקריאת מגילת איכה, לאחר מכן ייערך פאנל בהשתתפות שני אורחים, ויסתיימו במעגלי שיח בהנחיית המנחים של מרכז "תאיר".
כיוון שכל הדוברים מבינים את חשיבות העניין, הם מגיעים לגמרי בהתנדבות.
את האירוע יזמה גל נקדימון, ושותפים לו: מרכז "תאיר", "כנס (ישראל) שדרות לחברה" בראשותו של אלוף במיל' עוזי דיין והרשויות המקומיות. השנה גדלנו בצורה משמעותית ונפעל ב"ה ב14 מקומות ברחבי הארץ, מקרית שמונה בצפון, עד ירוחם בדרום: אשדוד, דימונה, חיפה, ירוחם, ירושלים, כוכב יאיר, נתניה, עכו, עמק יזרעאל, קריית שמונה, ראשון לציון, שדרות, תל אביב.
דרושים מדריכים (בהתנדבות) להעברת לימוד דפי מקורות לאחר הפאנל, בנושא: "לא על הלחם לבדו", מי שמעוניין להדריך או לעזור במציאת מדריכים, מוזמן להתקשר לטלפון: 03-6205185, או במייל:
merkaz.tair@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה