יום שלישי, 7 ביולי 2009

ניצבים ושחקנים לסרט גמר

בסוף חודש אוגוסט הקרוב אני הולך לצלם סרט גמר, במסגרת סיום למודי הקולנוע שלי בסם שפיגל. את התפקיד הראשי יגלם השחקן צחי גראד (אשר שיחק בין השאר ב"אמא'לה", "מרחק נגיעה", "שבתות וחגים", "תימרות עשן", "מדוזות", "מלח הארץ", "מישהו לרוץ איתו" ועוד).
אני זקוק לשחקנים וניצבים רבים נוספים לצורך הצילומים. הסרט מספר על משפחת צור אשר אבי המשפחה (צחי גראד) הוא ממקימי גוש אמונים ובנו עוזב את הבית ומצטרף לנוער הגבעות. הרקע לסיפור המשפחתי הוא נושא פינוי מאחזים. התסריט משתדל להיות כמה שיותר ריאלי ובעל אמינות גבוהה ולכן, כדי לצלם סרט אמין, אני מחפש בעיקר שחקנים וניצבים דתיים באמת, במיוחד נערי גבעות.
אם אתם או מישהו שאתם מכירים עונים על ההגדרות הללו ומעוניינים בחוויה מרתקת של צילום לסרט קולנוע (שיוקרן על גבי המסך הגדול ובעז"ה גם יגיע לפסטיבלים), אני אשמח לצרף אתכם או את חברכם להפקה.
מי שמעוניין לקבל תפקיד של שחקן יצטרך לעבור אודישן.
מי שמעוניין לקבל תפקיד של ניצב או "ביט" לא יצטרך לעבור אודישן אלא שיחת היכרות קצרה ובדיקה שהוא/היא אכן מתאים/ה לתפקיד.
הצילומים ייערכו בשבוע של ה-30 לאוגוסט, נכון לעכשיו בגוש עציון. ניצבים יבואו ליום או יומיים ימי צילום ושחקנים לקצת יותר, תלוי בתפקיד.
האודישנים מתחילים השבוע!

אני מבטיח חוויה כיפית, מעניינת ומהנה על סט הצילומים!
לקבלת תסריט, או לשאלות ופרטים נוספים ניתן ליצור איתי קשר:

דוא"ל:
ygoldflam@gmail.com
סלולרי: 052-3822408

תודה מראש,
ישי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה