יום חמישי, 6 במאי 2010

סדנה לכתיבה יוצרת לצעירים/ות מתחילה ביום שני בפתח-תקוה!

סדנה לכתיבה יוצרת לצעירים/ות עם המשוררת מיכאלה למדן נפתחת בפתח-תקוה!
הסדנה בת 12 מפגשים חד שבועיים - כשעתיים כל מפגש. בסדנה יושם דגש על התנסויות בכתיבה בסגננות שונים, התחברות ל"קול הפנימי" בכתיבה ומציאת הסגנון האישי, התנסות מורחבת בקריאת טקסטים (בעיקר שירה ) עם דגש על פיתוח היצירתיות ושינוי נקודות המבט. בסדנה תנתן הזדמנות לשתוף בחומרים אישיים וקבלת פידבקים .
הסדנה מתאימה למי שלא כתב אף פעם ונמשך לפריצת המחסומים ליצירתיות בכתיבה, וגם למי שעוסק בכתיבה.


הסדנה הינה בסיוע האגף לתרבות תורנית בפתח-תקוה ותתקיים בימי שני בשעה 19:00 בפתח-תקוה –
מפגש ראשון ביום שני כ"ו אייר 10.5
לקבלת פרטים מלאים והרשמה:
shayyasso@gmail.com
שי 0505-913914
נא לכתוב בשורת הנושא: "סדנה"
דרכי הגעה:
בכביש בין צומת גנים לצומת סגולה בפתח-תקוה פונים ימינה (לבאים מצומת גנים) לרחוב שמואל הנגיד. בפניה השניה פונים ימינה לרחוב סנהדרין ומיד כשמגיעים לרחוב יוכלמן יש שני מבנים שעומדים על תילם בתוך גן ציבורי – שם מתקיימת הסדנה. חניה בשפע!
למגיעים באוטובוס - ניתן לרדת בצומת גנים או צומת סגולה ולצעוד למקום ברגל (מרחק של מכסימום 10 דקות הליכה)

על מיכאלה למדן:
מיכאלה למדן - בעלת תואר ראשון באוניברסיטה העברית בפילוסופיה ומחשבת ישראל. כמו כן למדה חינוך וספרות במכללה ירושלים לחינוך.

משנת 2003 מנחה סדנאות בכתיבה יוצרת,כותבת כתיבה עיתונאית ומפרסמת בעיקר שירה ומעט פרוזה בכתבי עת ועיתונים שונים. סדנאות הכתיבה היוצרת ופיתוח היצירתיות בהנחייתה מתנהלות בדגש על יציאה מזוויות התבוננות וחשיבה מוכרות ובדגש על שימוש בינתחומי באופני הביטוי היצירתיים כמו גם הדרכים להגיע אליהן.
במאי 2009 זכתה למדן בפרס יזרעאלי מטעם אגודת הסופרים העבריים. בסיוע פרס זה יצא לאור לפני מספר חודשים ספר שיריה הראשון, "בין הבגד לגוף" בהוצאת צבעונים.

קישורים:
מאמר הכרות עם מיכאלה בקפה דה מרקר:
http://cafe.mouse.co.il/view.php?t=1203576

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה