יום רביעי, 28 באפריל 2010

טיול אופניים לילי

טיול אופניים לילי בביצות וואדי מלחה (מרכז בקעת הירדן) "ירח מלא שוב עולה במדבר שומרון"
ביום חמישי הקרוב , אור ל טז אייר, 29/4 נצא למסע אופניים לילי בבקעת הירדן. ביצת וואדי מלחה, זו שמורת טבע ייחודית בבקעה. כל השטח שממזרח לתומר, עשוי מ"חוואר הלשון", סלע בהיר ופריך. בליל ירח מלא, נסיעה בשמורה, כמוה כנסיעה באור יום (כמעט) משום שסלעי החוואר זוהרים, והשמורה כולה עוטה הינומה לבנה... בשמורה, צומח מלחות ייחודי, ובין השאר, הסלוודורה הפרסית הצפונית ביותר בארץ. בקצה הדרומי של השמורה, נאגרות בסוף החורף והאביב, ביצות מים רדודים (וצלולים!!!!) באורך של 250 מטרים, ובעומק אחיד של כ 40 סמ'. במידה והן יהיו מלאות, ניכנס לטבילה לילית (בהפרדה..).
לו"ז- 8:45 מפגש בתומר, החניית רכבים והתארגנות.
9:00 יציאה למסלול
9:45 הפסקת התרעננות, תצפית מנ.ג 300- (מינוס..), הסבר קצר, קפה ומאפה.
10:30 הגעה לביצות, השתכשכות (אם יש מים...).
12:00 סיום משוער בתומר. (למעונינים להישאר בסוף הטיול לקומזיץ קצר, נארגן משהו).
פרטים על המסלול- אורך המסלול- 14 קילומטרים. טיב הדרך- דרכי עפר נוחות, וכבישים חקלאיים. קושי- בינוני- ללא עליות משמעותיות. (מישורי, עם מעט עליות ומורדות).
הנחיות חשובות! * הטיול הוא טיול אופניים למי שיודע לרכוב, ולרכוב טוב!!! * נא להביא אופניים תקינות וטובות, ולא אופני BMX משנת 84, שיתפרקו אחרי קילומטר וחצי, ויעכבו את כולם. * אנחנו עובדים בשיטת הערבות ההדדית- אם מישהו נתקע, אנחנו מצפים שהקרובים אליו יגישו לו סיוע. על מנת לא לעכב את כולם, נחזיר אנשים לנקודת הפיצול האחרונה, שכן המסלול מעגלי. * מדובר ברכיבת לילה, ולכן האופציה להתרסקות גבוהה. נבקש להקשיב להנחיות שינתנו בהתחלה (היכן יש סכנת בורות וכו...) כדי שלא נצטרך לחלץ פצועים. * נא להביא קסדה, אופניים תקינות, נעליים, פנס ומים. (וכמובן- קפה וערגליות בטעם תות)
נבקש לאשר הגעה במייל, על מנת שנוכל להיערך בהתאם.
הטיול ככל הנראה יאושר ע"י הצבא.
על שאלות ופרטים שלדעתכם לא ניתנו במייל זה (וניסינו לפרט), אפשר לשאול במייל ונחזיר תשובה בהקדם.
כשעתיים לפני הטיול, לשאלות ובירורים דחופים, ניתן להתקשר ל- 0528119875 (נתנאלינסון).
ככתוב- "כל המקום אשר יסע גלגל אופנך בו, לך נתתיו" (ארמסטרונג, ב, יח)
חוג מטיילי שומרון - ahikamdavid@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה